Interim Marknadschef
Tina, Interimkonsult
Inriktning:
Interim Marknadschef
Expertisområden:
Marknadsföring & kommunikation, ledning av personal och kreativa team, ledningsgruppsarbete
Konsult:
33806
Tidigare erfarenheter i karriären:
Tina har stor erfarenhet av ledande roller inom försäljningsdriven marknadsföring och varumärkesarbete för B2C och B2B-segmentet. I synnerhet från byggbranschen, bostads- och fastighetsbranschen. Hon har en bred och djup kunskap i att marknadsföra och sälja komplexa produkter och tjänster, samt att utveckla varumärkesbyggande marknadskommunikation. Tina har ansvarat för personal, kreativa team och processer med inhousebyrå, reklambyrå, mediabyrå mfl. Samt utveckling av samarbetet och upphandling av kreativa tjänster.
I vilken typ av uppdrag skall man använda sig av hens kompetens?
Tina är optimal i roller med brett ansvarsområde där det både behövs ett starkt operationellt driv och försäljningsfokus likväl som hjälp med strategiska frågor såsom varumärke, förändringsarbete och utveckling av marknadskommunikation.
Branscher: Bygg, bostad, fastighet.
Expertisområden: Försäljningsdrivande marknadsföring, varumärkesbyggande kommunikation, ledning av personal och kreativa team, ledningsgruppsarbete.
Utbildningsnivå: Professional Designation in Marketing - UCLA, University California Los Angeles. Digital Marketing på IHM Business School.
Arvode: 1150 sek/h.
Se fler Interimkonsulter
Interim Marknadschef
Interim Web Specialist
Interim Digital Sales Manager
Interim Marknadschef
Kontakta oss om du vill ha hjälp med rekrytering inom interim
För att göra framgångsrik rekrytering inom affärsnära interima tjänster behöver man ha kunskap om både affärer och rekrytering. Vi har den kunskapen, och det gör att du som kund kan förlita dig på att vi kommer lösa ert behov med kandidater som snabbt bidrar med affärsnytta.