Rekrytera B2B-säljare
Att rekrytera B2B-säljare är en viktig process för företag som vill öka sin försäljning till andra företag. Det är avgörande att hitta personer med stark kommunikationsförmåga och som besitter förmågan att bygga och upprätthålla relationer med affärspartners. Utöver dessa egenskaper är det också viktigt att söka efter kandidater med en djup förståelse för B2B-marknaden och branschspecifika utmaningar. Det här ställer höga krav på rekryteringsprocessen, något som vi på Made for Sales har lång erfarenhet av.
Vi hittar rätt kandidat
Rekrytering är en tidskrävande process som företag ofta inte har tid att engagera sig i fullt ut. Där kommer vi in i bilden. Som rekryteringsföretag möter vi möjliga kandidater varje dag, vilket innebär att vi alltid kan arbeta aktivt med att hjälpa våra kunder i sökandet och urvalet av rätt kandidat. Att koppla ihop rätt företag med rätt kandidat är alltid vårt främsta mål.
Låt oss sköta rekryteringen av B2B-säljare
Vår långa erfarenhet i branschen har lett till att vi blivit väldigt skickliga på att rekrytera B2B-säljare. Som nischaktör anser vi oss själva vara experter på att hitta och rekrytera försäljningstalanger i olika branscher. Vi tar hand om hela rekryteringsprocessen, vilket frigör er tid att lägga på er kärnverksamhet. Tveka inte att kontakta oss via kontaktformuläret nedan för mer information om hur vi jobbar med rekrytering av B2B-säljare!
Vad gör en B2B-säljare?
En B2B-säljare (Business-to-Business-säljare) är en person som arbetar med försäljning av produkter eller tjänster till andra företag. Deras huvudsakliga ansvar är att bygga och underhålla långsiktiga affärsrelationer med sina kunder för att uppnå försäljningsmål och öka företagets intäkter.
Vill du bli kontaktad?
Vi är ett av de ledande rekryteringsföretagen i Sverige nischat inom försäljning och marknad. Vi förenar ett gediget rekryteringshantverk med solid kunskap om de roller vi rekryterar till.